24 Jan - 30 Dagar?

Det värkar inte gå så bra för mig. Jag kom till dag 5, sern tog det stopp. Jag är inte bra på att göra saker jag måste. Men jag skall inte sluta upp med det, men dag 6 kanske kommer om två dagar och sen dag 7 om fyra dagar. Vi får väll se, det kanske funkar. eller så gör det de inte.

Jag har iaf kommit hem från jobbet nu och Hjalmar ligger i min säng och sover nu. Skall snart borsta tänderna sen lägga mig i sängen bredvid han. I morgon har jag lektioner till kvart i 11, sen klockan 1 skall jag träffa min foto B lärare. Vi skall prata om alla fotouppgifter jag missar när jag är iväg på praktiken, villket är 10-12 lektioner. De börjar närma sig nu.

Här har ni två bilder jag tog när jag och mamma var ute och övningskörde i Oktober.





Kommentarer
Postat av: Mammen

Hoppas vi kan göra fler fototurer i slutet på våren!

2011-02-05 @ 15:03:09
Postat av: felicia

den understa var helt sjukt snyggg!! shit!

2011-02-12 @ 21:05:38
Postat av: Agnes.

Dina bilder är grymt snygga. Du är jätteduktig! :D

2011-02-20 @ 21:17:56
Postat av: Emma

Så himla fina bilder! :)

2011-03-01 @ 17:03:06
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!



Vilken fin blogg du har :D

Du kanske vill kolla min blogg och skriva vad du tycker om den.



kanske kan följa varann via bloglovin

Kommentera om du vill så kan jag lägga till dig så får du lägga till mig :D



Om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.



ha en trevlig kväll

2011-03-19 @ 21:21:37
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: gina, photography

underbara bilder!

det blev perfekt med det förfallna huset i bakgrunden! :)

2011-05-27 @ 20:37:11
URL: http://fotografgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0