17 Jan - Dag 1, Denhär veckan

Måndag : Jag glömde min plånbok i mammas bil igår, så nu har hon den med på sitt jobb.
Därför är jag hemma eftersom jag inte kan köra in till stan utan körkort. Dumt att riskera de.
Men de var nog tur de, för jag känner mig inte alls bra, mår jätte illa.
Om jag känner mig bättre sen skall jag åka och jobba på Ringmurens telemarketing,
telefonkomenikatör som det så fint heter.

 

Tisdag : Först går jag i skolan, slutar vid kvart i 11. Eftersom jag skall jobba sen på
kvällen skall jag hinna med att gymma och gå ner på stan och köpa lite saker till praktiken,
som mössa, vantar och lite.

 

Onsdag :  Går i skolan, såklart. Men jag slutar vid halv 12. Då skall jag springa ner till
50 Kvadrat och ta lite kort där. Hemligt, hemligt  ;). (inget jobb, för en gång skull)

 
- va även och fotade där i lördags. 


Torsdag :
 Då har vi karaktär. På med kockkläder och göra början till praliner.
Och när vi är klara med de skall jag jobba igen.

 

Fredag : Då fortsätter vi med pralinerna, så på med kockkläderna igen och sen
kanske man får smaka lite om man har tur.

 

Lör-Söndag : Här har jag inte någon panerat vilket är jätte skönt! Jag kanske skall
mysa lite hos Alex med henne, Miriam och Lina.


Detta är min vecka än så länge. De kommer väl mera,
men som jag vet nu så ser den ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0