18 Mar - Mindre klagande

Igår visste jag inte vart jag skulle ta vägen riktigt. Jag hade feber, ont i halsen, ont i huvudet och jag mådde otroligt illa. Men nu känns det mycket bättre, jag har ännu ont i halsen och mår illa (jag vågar inte äta något, ifall jag skulle spy då. Eller så mår jag illa för att jag inte har ätit något). Men jag känner mig piggare iaf och det känns skönt.

Det känns inte nå bra att jag inte har jobbat på jätte länge, och när jag har jobbat så har jag inte sålt nånting. Vilket betyder att jag inte får några pengar. Och jag som vill ha de där Nikon 50 mm f 1.8 objektivtet. Men de får helt enkelt vänta. Jag kanske skall lägga i en växel till v.13 när Hjalmar skall upp till sin pappa på praktik, jobba lite mer när han ändå inte är hemma, kanske skall satsa på hela veckan. Vi får se.

Nu skall jag gå och ta en kopp te, och rostade mackor (utan någonting på).

Kommentarer
Postat av: A home far away

Skönt att du är på bättringsvägen, så otroligt tungt att vara sjuk!



Kram Gunilla i Singapore

2010-03-23 @ 07:04:22
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0