22 Jan - Ingen frukost bild?

Sitter är och försöker få upp en bild på min frukost som jag åt förut.
Det går inte toppen, den vill helt enkelt inte komma upp.
Hjalmar kommer snart och hämtar mig, så skall vi åka till Klinte. Så jag får göra om allt hos han och se om det går bättre.

Jag är sjuk. Har vart hemma sen i tisdags. Har haft super ont i huvudet, ont i halsen och vart jätte snorig. Så jag har sovit mycket och gått upp runt 2 på dagarna. Vilket inte händer varje dag, för på helgerna brukar jag sova längst till klockan 11.
Men nu börjar jag känne mig bättre, har ännu lite ont i huvuden och halsen.


Skall gå och plocka ihop de sista sakerna så jag bara kan hoppa in i bilen när H kommer.
Ni får ha de bra så länge, så skall jag försöka få upp den där bilden sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0