04 Jan - Syskon

Inte nån fin sol i dag heller. Varje morgon kollar jag ut genom Hjalmars förster om det är någon sol framme.
Jag lägger mig ner i sängen och somnar om igen. Ingen sol i dag heller.
Hjalmar är och jobbar, jag fryser om fötterna och jag skall snart gå till konsum och köpa:

{ } Tandborste
{ } Rutit Skrivblock (Heter det skrivblock?)
{ } Comviq Kompis 75 kr.

Här är tre bilder från när jag åkte med Hjalmars familj till Ullared.



Jag tycker om han så mycket! Och när han leer, jag älskar honom!

Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Är du säker på att du har så pass många inlägg i den kategorin (som du kikar i) som du angett ska visas? Dvs, om du t ex skrivit in att 10 st ska visas, har du 10 st inlägg i den kategorin? Funktionen kommer inte upp förrän det finns tillräckligt många inlägg.

2010-01-04 @ 13:38:18
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0