04 Jan - Såhär får det bil

Jag tror det är såhär jag vill ha det, enkelt och bra.
Nu är det bara lite småfix kvar som kommentarerna, lite olika länkar och sen att de
skall stå tidigare och nyare inlägg i slutet av bloggen efterson jag inte har något arkiv.
Är det någon som vet hur man fixar så man får tidigare & nyare inlägg i slutet, så säg gärna till!





Detta är parfymen som Hjalmar fick i julklapp, den luktar nått sjukt gott.
Sen är de halsbandet som jag fick av Hjalmar i bakgrunden.

Nu skall jag gå och lägga mig i hans famn.
Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Hur har du gjort då?

2010-01-04 @ 11:31:03
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0