29 Nov - Glögg,pepparkakor, julmarknad,

avklarat.

Att göra:

{x}  Plocka ihop alla mina saker som jag har skridit ut över hela huset
{x}  Duscha
{x}  Plocka ihop alla kameror
{x}  Sätta på mig nå varma och gosiga kläder
Detta skall ske på 45 min

Sen skall jag:

{x}  Åka in till stan och ta kort.
{x}  Gå på julmarknaden och ta ännu mer kort










Bilen gick lite senare än vi hade tänkt. Men de va nog tur,
för det var inte nån i min familj som hade velat gå runt i Visby en minut till.
Nu är jag trött, orkar knappt hålla ögonen öppna. Skall föröka att inte somna i soffan,
så att jag inte blir allt för grinig i morgon. Blir nämligen de om jag sover för mycket,
eller för lite. Men de hade vart skönt, att ligga med ett gosigt täcke och sen somna framför tvn.

I mogon skall jag och Lisa plugga på Almedalsbiblioteket,
de är behövligt och jag ser fram emot de.


Kommentarer
Postat av: veronica

oh vad mkt godis :D

2009-11-30 @ 09:25:09
URL: http://modistiskt.se
Postat av: E m m y (Amafäo)

åhh, blir ju godis sugen!

2009-11-30 @ 12:13:15
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0