29 Nov - De här gick inge vidare

Vad skall man säga. Jag tappa lusten när jag hade suttit en hel dag med designen till bloggen. När jag tyckte att jag va klar, sparat och allt så såg de inte ut som jag ville.

Så, jag lånar en bloggdesigna av Tescho så länge. Tills jag har fixat med en blogg som är bra.
Jag tycker om den här designen, och jag önskar att jag hade gjort den själv.

Att göra:

{ }  Plocka ihop alla mina saker som jag har skridit ut över hela huset
{ }  Duscha
{ }  Plocka ihop alla kameror
{ }  Sätta på mig nå varma och gosiga kläder
Detta skall ske på 45 min

Sen skall jag:

{ }  Åka in till stan och ta kort.
{ }  Gå på julmarknaden och ta ännu mer kort

Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0