17 Jan - 30 Dagar

Här har jag fixat ihop vad jag skall blogga om de närmaste 30 dagarna,
för att jag skall komma igång med bloggandet hade jag tänkt. Jag skall försöka
följa detta så gott jag kan, men de kan vara lite svårt eftersom jag jobbar ganska
mycket efter skolan. Ibland kanske 2 dagar kommer upp på en dag m.m.

Men som sagt, jag skall göra så gott jag kan.



Dag  1   -   Denhär veckan
Dag  2
  -   Det här saknar jag
Dag  3
  -   Vad är kärlek?
Dag  4
  -   Varför jag bloggar
Dag  5
  -   Min dag
Dag  6
   -   Det här får mig att må bättre
Dag  7
  -   Såhär spenderar jag min tid
Dag  8
  -   Ett minne
Dag  9
  -   Mina rädslor
Dag  10
  -  Något jag alltid bär med  mig
Dag  11
  -  Det här hade jag på mig idag
Dag  12
  -  5 saker ni inte viste om mig
Dag  13
  -  Mina favoritbilder
Dag  14
  -  Mina syskon
Dag  15
  -  Det bästa jag vet
Dag  16
  -  5 bloggar jag läser
Dag  17
  -  I min väska
Dag  18
  -  Min favoritplats
Dag  19
  -  5 till saker ni inte viste om mig
Dag  20
  -  Den här linjen går jag
Dag  21
  -  Det finaste jag har
Dag  22
  -  Det här får mig att må dåligt
Dag  23
  -  Mina framtidsplaner
Dag  24
  -  5 Bloggar till
Dag  25
  -  Framtiden
Dag  26
  -  En hemlighet
Dag  27
  -  5 bloggar till
Dag  28
  -  Mitt närmaste mål
Dag  29  -  Nästa månad 
Dag  30
  -  Något jag ser fram emot


Bloggar är bland de bästa jag vet och jag lägger ner mycket av min tid på de,
därför är det med 3 gånger  ”5 bloggar jag läser”. Tänkte att jag kan dela med mig av de goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0