27 Aug - Mysdagar med gammla vänner

Det började med att Alex, Miriam, Lina och jag satt och fika på Cafe Solsidan. Alex och jag lyckades
spilla ut en kopp kaffe som kom i hennes väska och på golvet, att de kan va så mycket kaffe i et lite kopp.
Sen åkte vi till Maxi där vi mötte Rebecca, handlade mat med 6 olika viljor. Lyckades tillslut och lagade maten
hemma vid mig, mys mys mys. Rebecca och Alex åkte hem. Och dagen efter åkte Miriam, Lina och jag in och
fikade på Amalia.

Har oxå spikat hösten, eller vintern kanske man skall säga. Det blir funäsdalen igen. Åker i December
och är borta till Maj någon gång. Så nu står ett vidvinkelobjektiv högst upp på listan så jag kan ta massa balla
kort. Jag var tvungen att lämna in min bil på värkstan, så jag får väll se hur mycket det går på först. 

Är det såhär de skall bli när man är vuxen,
man jobbar jobbar jobbar och sen skall pengarna
användas till massa tråk som att laga bilen,
hyra, tandläkarn, besiktningen?
Välkommern Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0