23 Mar - Det går inte alls bra med pluggandet.



Jag har försökt nu jätte länge att få något gjort, men det går inte. Det är som att förkylningen sitter på koncentrationen Jag har läst hur mycket som helst om vattenkraft nu, men när jag skall skriva ner någon om de, så låter de bara konstigt och obegripligt.
Jag bytte till att svara på lite frågor om Romeo och Julia, men de gick inte heller bättre.

Det borde finnas en inställning, där man kunde stänga av alla bloggar och youtube klipp, några timmar!
Det är så mycket roligare att kolla runt på allt annat.



Jag skall sätta på lite kaffe och göra ett nytt försök med pluggandet.
rättstavningsprogrammet tyckte att pluggandet var felstavar och föreslog plågandet, haha lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0