20 Apr - Morgonblommor



Här är ett par blommor som jag tog kort på en morgon hemma hos Hjalmar.
Han är uppe i Norrköping och skall tävla i någon lastbilsgrej. Hoppas att de går bra för honom,
Jag får hålla tummarna hela dan, så skall det nog gå utmärkt.

Jag skall snart sätta mig på cykeln och cykla bort till bussen.
Gick upp vid kvart över 5, jag vakna. Så de va lika bra att gå upp då tänkte jag.
Och det har vart jätte skönt att ha sånhär lång tid på sig (1 timme & 45 min).

haha, jag tänkte kolla efter ett inlägg där Hjalmar var på bild.
Men jag hitta fler bilder på när hans bror va med.
Inte okej ;)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

men va fint anna lilla! :)

2010-04-20 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0