19 Nov - FotoHopp



Lina, Lorentina och Jag har startat en fotocirkel. Detta är ifrån vårt första tema "höjdpunkten på dagen"
Bildförklaring: Höjdpunkten behöver väl inte vara en bra sak? Den här dagen fick jag sova utan Hjalmar.

Vi har gjort en blogg som vi skall lägga upp våra bilder på oxå. Det är meningen att jag skall göra något med bloggen, men jag har inte hunnit ännu. Men om ni vill ta er en liten titt iaf så har ni den här.

Nu skall jag göra två prinsesstårtor åt min pappa som fyller år på söndag.


Kommentarer
Postat av: tina tran

riktigt fin bild måste jag säga!



sv: du tycker min header är fin, kolla din egen! übersöt bild på er :D hehe men tack :)



2010-01-04 @ 21:46:39
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0